Mitt liv i Text och bilder

Alla inlägg under januari 2010

Av Chaantii - 31 januari 2010 22:19

Men vet inte helt om jag är nöjd... Nu ser bloggen ut som mitt rum typ. För mitt rum är rött med svarta lister. Men men. Detta får duga så länge... För orkar inte krångla mer nu. Ska sova. För i morgon är det praktik som gäller! Så det med bloggen får bara vänta...

Föresten om några timmar blir jag 1år äldre!! USCH..


Nattinatt

yes

Av Chaantii - 31 januari 2010 16:04

Nu kan jag snart göra om min blogg igen! För nu funkar photoshop igen! Är trött på att ha en rosa blogg, då rosa inte är min typ av färg. Funderar på att ha typ en röd blogg kanske. Det hade vart mig! Svart & Rött är ju liksom mina färger! Hihi. Jag borde bli duktigare på att lägga in bilder osv på min blogg. Men jag ska försöka ta massor med bilder till helgen. Föresten måste jag skaffa mig en sånn födelsedagskrona! hihi. Och ballonger måste jag fixa. Sen ska jag och Emelie rita en skylt. Hoppas bara jag kan få sätta upp den i bilen bara. Hehe.  Det är bara 6 dagar kvar nu:D Vill vill!

Av Chaantii - 31 januari 2010 15:05

Känner mig jätteduktig nu. För jag har bakat muffins! Men när jag skulle ta ut plåten, brände jag mig på fingret:( Ont som fan gjorde det. Kommer få en blåsa där!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för vid 17 ska vi till syrran. Då ska vi fira mig och syrrans unge Daniella=) Daniella fick en jättefin väckarklocka igår av mig,mamma,pappa och Kathrine!

Av Chaantii - 31 januari 2010 10:20

Idag ska jag försöka göra lite matte och andra läxor. Också ska jag baka muffins, som jag ska ha med mig till syrran, för jag och Daniella ska firas samtidigt. Hon fyllde år igår och jag fyller år i morgon. Usch i morgon blir jag 1år äldre.. Tiden går alldelse för fort. Men det är väll bara så det är. I morgon är det praktik igen. Hela veckan, sen lite av v6, sen så åker jag till Italien! Sen när vi kommer tillbaka i v7 så har vi ledigt resten av den veckan. Gött!


Jag längtar till 6feb! Då ska jag supa mig så jävla full! Haha. Jag ska vara galen, och bara hadet så jävla roligt!


Nu ska jag sätta mig och jobba med matte!


Pusspuss

Av Chaantii - 30 januari 2010 20:01

Och om exsakt en vecka så är jag go & full. Hihi..


Ikväll ska Lucas sova  över :)


tråkig blogg jag har!

Av Chaantii - 28 januari 2010 13:19

Blir så jävla irretarad på vissaq människor! Fuck it alltså!!!

Av Chaantii - 28 januari 2010 07:01

Jag somnade sent inatt Typ 1 tror jag hon var. Föresten så är det öppet hus idag. Tråkigt som fan! Då är jag inte hemma förens sent ikväll! Blää

Av Chaantii - 27 januari 2010 21:59

Har jag gjort rätt? Jag känner mig egentligen inte redo! Jag som lovade mig sjölv att inte stressa fram något! Men ändå känns det som jag har stressat fram något..


Föresten har det vart lite usel uppdatering. Men har liksom inte orkat med bloggen då jag håller på med musik jag ska ha den 6 feb! Längtar som faan! Hihi.. Hoppas det blir en lyckad kväll bara!

About me


En oftast glad tjej på 19 år. Jag bor i en liten håla som heter Töcksfors. Som nog inte finns med på kartan. Hehe. Läser BF på gymnasiet..


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards