Mitt liv i Text och bilder

Alla inlägg under december 2009

Av Chaantii - 30 december 2009 19:33

Men det vet ni säkert. Har ni för planer i morgon då?

Jag ska vara hemma hos silje. Dit ska även Amalia och kompisar till silje. Bara en mysig tjejkväll :) Idag har Amalia, Silje och jag varit på köpcentret i många timmar. Har ont i mina fötter. Och är väldigt sleten i huvudet och kroppen. Men så går det när man har druckit två dagar i rad också. Haha. Men kul har vi haft. När jag var på centret köpte jag inte så mkt. Köpte en tunika/klänning, strumpbyxor, örhängen, diadem med rosett, julklapp till Silje, Näspiercing och sen så åt vi mat. Och vi satt även på Joes dinner och dracka caffe latte, Det var gott att koppla av med Kaffe. Vi var på joes dinner två gånger. Först direkt när vi kom dit, och sen en på slutet av dagen. Kanske jag ska ta en bild på tunikan/klänning i morgon när jag har på mig den.


Jag känner att jag inte orkar vara uppe så länge ikväll som det har blivit dom andra två kvällarna, men så är det. Det kommer bli sent i morgon natt också.


Kanske jag ska göra en årets lista sen.


Aja nu orkar jag inte skriva mer nu. Blev ett ganska långt inlägg detta..


Pusshej

Av Chaantii - 28 december 2009 23:36

Både Amalia och Silje kom til mej. Nu sitter vi och dricker å har kul. Aja bilder kommer kanske i möra. Pusshej

Av Chaantii - 28 december 2009 11:33

 


  • Vinter - Usch för snö & kallt väder
  • Mamma som städar mitt rum - Det är det värsta jag vet!!!
  • Hundar som spyr - Ja fyy :s Både Diezel & Morris har gjort det idag
Av Chaantii - 28 december 2009 11:27

 


  • Vänner - Det är något av det bästa som finns
  • Lov - Så skönt, då man kan sova länge
  • Sovmorgnar - Ja det är så skönt när man först kan sova länge.
  • Julen - Allt är mysigt med julen
  • The sims 3 - Jag tycker om spelet väldigt mycket nu. Hehe.
Av Chaantii - 28 december 2009 10:26

God morgon alla bloggläsare :)


sovit bra? Det har i alla fall jag gjort. Hehe. Idag ska jag köra hiss och diss. Men vet inte riktigt när.

Idag åker syrran te Enköping. Så nu får jag spela the sims 3 helt själv. Hehe.


Amalia kommer hit idag :D wee. Men så är det. Nej får fortsätta blogga senare. Ska äta frukost nu. Hehe

Av Chaantii - 27 december 2009 19:12

Nej det blev ingen utgång, och är egentligen väldigt glad för det. Istället så var jag hos Jeanette där vi kollade på film och bara snackade :) Det var mysigt. Sov där tills idag. Sen när jag kom hem idag så spelade jag och syrran the sims, men nu har jag köp the sims 3 destination världen. Det är lagom kul. Hehe. Märker att det blev sent igår för är jättetrött! Så ikväll blire ingen uppesittar kväll. I morgon eller på tisdag kommer förhoppningsvis Amalia och då stannar hon fram tills på onsdag hoppas jag :)

Yes

Av Chaantii - 26 december 2009 14:48

Nu funkar det! Från och med nu kan ni skriva Chaantii.se i stället för Chaantii.bloggplatsen.se

Jag tror detta blir bra =) Hihi. Nu ska jag bara få till den perfekta header. Den jag har nu får duga sålänge. Hihi

Av Chaantii - 26 december 2009 10:37

Jag blir så irreterad, för att jag inte får till skiten! Men än ger jag inte upp!

About me


En oftast glad tjej på 19 år. Jag bor i en liten håla som heter Töcksfors. Som nog inte finns med på kartan. Hehe. Läser BF på gymnasiet..


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards