Mitt liv i Text och bilder

Alla inlägg under november 2009

Av Chaantii - 30 november 2009 21:22

Blire på onsdag, då ska man handla julklappar, och jag vet precis allt jag ska köpa. Så jävla gött, för då slipper man springa runt som en vilsen höna ;) Nej men det är riktigt gött att jag vet. Sen har jag typ bara några julklappar kvar att köpa.. wee:D


Aja... Uppdaterar senare



Puss & Kraam Chaantii

Av Chaantii - 30 november 2009 06:43

Har nästan typ vaknat. Trött! Idag ska jag ha praktik igen:)..


Jag gjorde om min header =) Blev nöjd som tusan nu=) Eller vad säger ni?

Av Chaantii - 29 november 2009 11:10

Ja idag är första advent, men vi hade ingen adventsfrukost idag, för mamma och pappa är ju borta. Men kanske vi kan ha adventsmys när dom kommer hem. hehe.


  

Av Chaantii - 28 november 2009 21:38

Jag har inte gjort så mycket idag, förutom nu på kvällen då jag och syster och till min andra syster. Där kolla vi på santa buddies. Bättre än den första filmen som hette Snow buddies.


Sen så ändra jag tillbaka att jag bara hade text igen, och ingen header. För det passar bättre utan header.


Men men. Nu ska jag,Diezel och Morris snart sova..


Godnatt bloggläsare



Puss & Kraam Chaantii

Av Chaantii - 28 november 2009 16:48

Fast jag är inte riktigt nöjd. Så jag struntar i detta nu..


Jag har tråkigt, huset är så tyst... Syrran är på nån julmarknad grej i Östervall...


Aja uppdaterar senare...

JA!

Av Chaantii - 28 november 2009 14:33

Nu har jag nog kommit på hur min header ska se ut. Efter många timmar med pillande, men jag är inte färdigt på ett tag ändå. Så ni får stå ut med att bloggen ser konstig ut...



Puss & Kram Chaantii

Av Chaantii - 28 november 2009 10:19

Min blogg kommer se konstig ut under dagen, för jag ska fixa en ny header. och nya färger till min blogg, men vet inte helt hur det ska bli, därför, så kommer den se konstig ut idag...

Av Chaantii - 27 november 2009 23:26

Jag är jättetrött! Så nu ska jag sova!



Diezel och Morris sover redan.

.        

About me


En oftast glad tjej på 19 år. Jag bor i en liten håla som heter Töcksfors. Som nog inte finns med på kartan. Hehe. Läser BF på gymnasiet..


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards