Mitt liv i Text och bilder

Alla inlägg under september 2009

Av Chaantii - 30 september 2009 16:46

Ja jag sitter med färg i håret nu =) Nu ska jag få tillbaka min älsklingsfärg=)


Jag uppdaterar senare med bildbevis


Puss & Kram Chaantii

Av Chaantii - 30 september 2009 09:39

Så jävla drygt. Sitter med Mäjlin å Sakar i frisörrummet:P Borde göra lite skolsaker:P Men det är drygt!!

Av Chaantii - 27 september 2009 21:31

Ja idag är det söndag, eller söndagen är snar slut.

Förut så kollade jag på Alvin och gänget med familjen, så underbart söt film:) har ni inte sett den, så se den.


Vad har jag gjort annars idag då? Jo Chaantii har faktiskt gjort läxor, eller i allafall en 1=) Men det är bättre än ingen. För ska jag uppnå mitt framtida mål, så borde jag lägga ner mycket mer energi på skolan, än vad jag har gjort hittills.


Jag har börjat fundera lite på hur jag ska göra med skolan, om jag ska kvar i min klass och stressa som fan, eller om jag ska byta till ettan igen...För ni vet kanske inte att jag har bytt linje till BF... För som jag känner nu, så vill jag hellre lägga ner mej utan att stressa. Men jag får tänka på det, lite till i allafall.


I morgon är det en ny vecka igen=) Underbart... Måndag betyder praktik =)


Nej nu ska Chaantii sova=)


Men vi hörs när vi hörs

Av Chaantii - 26 september 2009 21:48

Idag så har jag varit i Karlstad med familjen och en kompis te lillsyrran. En sådär bra dag.. Vi var på bio, då såg vi G-force.... Ingen film att rekomandera:S tråkig... Inte värd 95kr.. Vi åt mat på en mongolskrestaurang. Maten var god =) Köpte buffé. 159kr, men egentligen var det inte värt det, eftersom jag åt inte alls mycket... Men dit vill jag nog flera gånger och äta =).

 

 

Jag tror jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv nu =). Jag hoppas det håller i sig så. För jag orkar inte med att inte veta vad jag vill göra med mitt liv. Så nu ska jag satsa lite bättre på skolan. Jag har inte gjort det hittils för jag har liksom inte orkat, när jag inte vetat vad jag vill göra sen efter gymnasiet. Men nu vet jag =).

 

Älsklingen blev 4 månader den 22/9 =)  

 

Jag älskar min Diezel <3

Av Chaantii - 24 september 2009 08:39

Jag har inget att skriva om....

Av Chaantii - 19 september 2009 08:23

Ja nu är årjängsmâten igång:) Var där en liten tur igår, men då hade det inte kommit upp så många stånd. Jag fick iallafall köpt mig en fin munkjacka, armband, druvor och sockar.  Och i år köpte jag inga med mönster på, de blev helt vanliga svarta sockar:) Sen så köpte jag inte så mkt mer.

Ska dit en tur på förmiddagen med, för jag ska följa med syrran, men det är bara för att igår när jag skulle hämta ut packet från Ica så hade jag glömt mitt legg.. Så idag får jag hämtat ut mina kläder:) Hoppas dom passar nu:)

Av Chaantii - 17 september 2009 09:32

Har idrottsteori på skolan. Vår lärare gav oss typ 10 svåra frågor!!!! Gaah... Men jag sitter i alla fall med dom bästa Jännah & Mäjlin <3


  

Av Chaantii - 17 september 2009 07:00

Jag har blivit så dålig på att uppdatera :( Men jag glömmer bort det hela tiden. Men nu ska jag försöka ta nya tag med bloggen. Annars är det ju ingen idée att jag har den....


Hänt i veckan hittils då? Måndag så vare praktik, alltid lika kul:) Det känns väldigt gött att jag kan säga att en praktikplats bra=) För den är jättebra:D Tisdag så vare också praktik =).. Och igår var jag på skolan för att jag ska läsa BF ämnen på onsdagar. Blev även klippt av världens bästa Mäjlin igår:) Tack så jättemycket Mäjlin:D


Idag händer inte så mkt, vi har Idrott första timmen, men då är det teori, eftersom planen var upptagen.. Yees:D :P hehe. Efter det har vi svenska... Och det var tur att jag kom på de nu så jag får lagt ner svenskaböckerna. Sista lektionen är Naturkunskap:S Jag dör hellre än att ha den skiten!!! Fy faaan så tråkigt:S


I helgen så äre årjängsmâten, men vet inte helt vad mina planer blir inför det.. Det märks under helgen....


Nej nu måste jag göra sista rest innan jag ska åka till skolan. Hejsvejs:)

About me


En oftast glad tjej på 19 år. Jag bor i en liten håla som heter Töcksfors. Som nog inte finns med på kartan. Hehe. Läser BF på gymnasiet..


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards